M&M - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Nicole Laurijssens - WaarBenJij.nu M&M - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Nicole Laurijssens - WaarBenJij.nu

M&M

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

30 Juli 2015 | Nederland, Brielle

Goedemorgen vanuit het gezellig regenachtige Nederland.

Net tot op mijn ondergoed bijna nat geregend, maar dat maakt allemaal niet uit.. Er staat namelijk weer een reis op de planning. Dit keer met twee vrij bijzondere bestemmingen. Haast elkaars spiegelbeeld..

Ik zal jullie niet langer meer in spanning houden, maar de komende trip gaat naar Moskou en naar de Malediven. Een veel gestelde vraag is: "Hoe kom je hierbij??". Deze vraag werd namelijk ook gesteld door de meneer van het GWK. Ik belde namelijk naar het GWK om Roebels te reserveren en Rufiyaa waarmee betaald wordt op de Malediven. Deze meneer viel even stil toen ik om deze combinatie vroeg. Daarna vroeg hij: "Mag ik uit interesse vragen hoe u bij deze combinatie komt?". Ik zei: "Ja hoor, u bent niet de eerste die dit vraagt".

Nu denk ik dat de meeste van jullie wel op de hoogte zijn over het ontstaan van deze vrij unieke combinatie. Dit komt namelijk doordat ik op mijn vader lijk.. Ik wil graag voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en zo ook een goedkoop ticket voor de Malediven hebben. Bij dat goedkope ticket hoort een 20u durende overstap in Moskou. Die twintig uur kan natuurlijk gebruikt worden om een beetje saai op het vliegveld rond te hangen, maar met een beetje eigen initiatief kan er ook een visum en hotel geregeld worden.. Dit laatste hebben wij natuurlijk gedaan waardoor wij naar alle waarschijnlijkheid zaterdag om 10u in het Kremlin rondwandelen en een deel van de schatten van Poetin aan het bewonderen zijn.

Dit en de komende ervaringen van zon, zee, strand, snorkelen, roggen, haaien, schildpadden en nog meer gekkigheid wil ik jullie niet onthouden. Dus kunnen jullie weer met mij mee op reis.

Liefs,
Nicole
(nu nog uit het koude natte winderige kikkerlandje)

  • 30 Juli 2015 - 12:13

    Jos:

    hi Nicole, leuk dat je op je vader lijkt, gelukkig kennen we hem, een ding is zeker en dat is dat je de reis goed hebt ingepland, dat je/jullie veel willen zien en doen is mooi, ik kan alleen zeggen "geniet ervan en heb een leuke vakantie" Jos

  • 30 Juli 2015 - 15:43

    Steef:

    Nic, lijk je echt op pap haha, ik ga je heel misschien een klein beetje missen. Ik verheug me al op de volgende reisverslagen.

    Steef

  • 30 Juli 2015 - 18:04

    Patr:

    Hoi Nicole, de appel valt niet ver van de boom, haha. Geniet er maar lekker van. Kijk nu al uit naar de reisverslagen.
    Patri

  • 30 Juli 2015 - 18:49

    Evert:

    Hay Nicole,

    Wanneer ik je verhaal een beetje begrijp zit je 20 uur op de Maladiven, ga je snorkelen op het Kremlin en schud je Poetin de hand op het vliegveld. Toch? Of het zo gaat, of anders maakt niet uit. In ieder geval succes, gezond weg en gezond weer retour!!!!
    Hooiii,
    Evert

  • 30 Juli 2015 - 19:39

    Mama:

    Hoi kind van je vader!!

    Ach er zijn ergere dingen ,want door deze gave gaan jullie wel een super leuke en avontuurlijke reis maken.
    Rond kijken op het Kremlin mss wil Poetin wel een partijtje judo met je doen ,en snorkelen in prachtig helder water! Luieren onder prachtige palmbomen enz enz
    Voor nu wens ik jullie een goede reis en een heerlijke tijd.
    Geniet er van !!!
    Dikke Xxxx mama

  • 30 Juli 2015 - 20:11

    Jan Bouwman:

    Veel plezier met je vakantie naar de Maledieven. De kans op prachtig weer is erg groot; volgens zeggen kun je daar prachtig snorkelen.

    De omweg via Moskou is een leuke bijkomstigheid. Genoeg tijd voor een mooie excursie in Moskou.

    We wensen je een voorspoedige reis, zonder vertraging en/of bagage problemen.
    Groeten Janny en Jan

  • 30 Juli 2015 - 20:12

    Paps:

    Zo nicoletje net terug uit het londen gebeuren met al dat moois, en nu alweer naar de maladiven en moskou.
    Jeetje hoor , heb het er op het werk ook over naar de Maladiven klinkt romantisch ,palmbomen ,drinken uit een koskos noot en nog meer van die exotische dingen die daar zijn.
    Heel veel plezier jullie met z'n tweeen daar en geniet ervan. Kijk weer uit naar jullie verhalen vandaar.

    x paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 495
Totaal aantal bezoekers 91275

Voorgaande reizen:

22 Februari 2020 - 29 Februari 2020

Een rondje Jordanië

24 Juli 2019 - 21 Augustus 2019

Op Safari op Mauritius & Chillen @ Zuid-Afrika

14 Juli 2019 - 19 Juli 2019

NY op repeat

15 Juli 2018 - 09 Augustus 2018

Van Patagonisch Paaseiland tot Picchu Peru

28 April 2018 - 04 Mei 2018

Marrakech via Antwerpen

27 December 2017 - 31 December 2017

Op zoek naar het Noorse Noorderlicht

14 Oktober 2017 - 22 Oktober 2017

Hawaii 5-0-0-0

10 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

Sunshine in Cuba & Florida

25 Februari 2017 - 03 Maart 2017

1001 nachten Dubai

13 Juli 2016 - 09 Augustus 2016

Het grote A(zië)vontuur

27 April 2016 - 30 April 2016

Verona en Veneto in een VogelVlucht

27 December 2015 - 31 December 2015

Een ijskoud avontuur in Laplandia

31 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

M&M

25 April 2015 - 09 Mei 2015

Japan het land van de rijzende zon

21 Februari 2015 - 28 Februari 2015

Incredible India

20 Oktober 2014 - 23 Oktober 2014

St. Petersburg

31 Juli 2014 - 05 Augustus 2014

New York City Trip

03 Augustus 2012 - 17 Augustus 2012

Costa Rica in een Vogelvlucht

15 Augustus 2011 - 19 Augustus 2011

Midweek.Maastricht

10 Juli 2011 - 25 Juli 2011

China in twee weken

Landen bezocht: