Watashi wa Nihon ni ikimasu / 私は日本に行く - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Nicole Laurijssens - WaarBenJij.nu Watashi wa Nihon ni ikimasu / 私は日本に行く - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Nicole Laurijssens - WaarBenJij.nu

Watashi wa Nihon ni ikimasu / 私は日本に行く

Door: ニコール

Blijf op de hoogte en volg Nicole

23 April 2015 | Nederland, Brielle

Konnichiwa /こんにちは/hallo,

Anata no ōku wa sudeni shitte iru yō ni, tōchaku suru tabi wa futatabi soko ni aru.
あなたの多くは既に知っているように、到着する旅は再びそこにある。
Zoals vele van jullie al weten, zit er weer een reis aan te komen.
Konkai wa sore ga renesse matawa tekuseru no shima to onaji kurai no tabide wa arimasen.
今回はそれがレネッセまたはテクセルの島と同じくらいの旅ではありません。
Deze keer is het niet zomaar een reis naar Renesse of een eiland als Texel.
Soreha sunawachi, hanarete sukoshi sarani Nihondesu.
それはすなわち、離れて少しさらに日本です。
Het is iets verder weg, namelijk Japan.
Watashi wa nagaiai sa rete iru kuni wa hijō ni yukitai
私は長い間されている国は非常に行きたい
Het land waar ik al heel lang heel graag heen wil
Konkai wa gurūpu ni/ dakede wa nai nda.
今回はグループに/だけではないんだ。
Deze keer ga ik niet alleen/met een groep.
Konkai wa, watashi wa Patorishia wa hijō ni igokochinoyoidesu.
今回は、私はパトリシアは非常に居心地の良いです。
Deze keer ga ik heel gezellig met Patricia.

Patorishia to watashi wa Tōkyō no Rondon de tochūkōki keiyu-chide wa 020 kara 9-ji 15-bu ni tobimasu, wareware wa saishūtekini Hiroshima ni tōchaku shimasu. Kokode wa, watashitachi no tabi o kaishi shimasu. Tsugi no 2-shūkande wa, Miyajimamasu - kotokyōto - Nara no rekishi-tekina machi - shuto Tōkyō - Fujisan Fuiji ni kanshin.

パトリシアと私は東京のロンドンで途中降機経由地では020から9時15分に飛びます、我々は最終的に広島に到着します。ここでは、私たちの旅を開始します。次の2週間では、宮島ます - 古都京都 - 奈良の歴史的な町 - 首都東京 - 富士山Fuijiに感心。

Patricia en ik zullen om 9.15u vliegen vanaf 020. Met een tussenstop in Londen en een tussenstop in Tokyo zullen wij uiteindelijk uitkomen in Hiroshima. Hier zullen wij onze reis beginnen. In de twee opvolgende weken zullen wij ook het eiland Miyajima - de oude hoofdstad Kyoto - historisch stadje Nara - de hoofdstad Tokyo - de Mt Fuiji gaan bewonderen.

Ik houd jullie op de hoogte!!

Liefs,
ニコール

• 24 April 2015 - 00:24

Patricia:

Zoveel zin in! Kan niet wachten!!

• 24 April 2015 - 06:44

Riet:

Hoi Nicole, je gaat me toch niet verrassen om hierbij te laten weten dat de Japanse taal jouw ook eigen is he? Zou me niets verbazen........ Hele goede reis!!! Ik weet je blog te vinden. Riet

• 24 April 2015 - 10:12

Evert:

Hay Nicole,
    Zo! Nieuwe reis & nieuwe kansen & nieuwe avonturen.
    Ben nu al benieuwd naar je belevenissen. Alvast een heel goede vakantie toegewenst.
    Hooii,
    Evert

• 24 April 2015 - 16:28

Paula:

Geweldig, altijd weer verrassend!! Wat een energie, super grappig!! Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier!! Fijn dat we weer een beetje mee mogen reizen, liefs xxxx

• 24 April 2015 - 18:47

Patri:

Goede reis en heel veel plezier. Kijk uit naar je reisverslagen.
    Gr. Patri

• 24 April 2015 - 20:49

Jan Bouwman:

Het lijkt mij een ontzettend mooie reis; een heel andere wereld met een heel bijzondere en interessante cultuur. Een land zonder kruiswoord puzzels en maar wel heel veel sudoku's.
    Ben benieuwd of je deze keer zonder problemen/vertragingen op de plaats van bestemming arriveert.
    Veel plezier!
    Jan Bouwman

• 25 April 2015 - 03:20

Mama:

Hoi reislustige dochter!

Ik wens jullie een super vakantie toe!

Deze keer zonder Shoestring maar met Patricia, op de voorbereiding is niets aan te merken.Japanse les en div boeken en sites moeten er voor zorgen dat jullie 1 van de reizen van jullie dromen succes gaat worden!Dat gaat vast lukken.

Ik ben zo als altijd benieuwd naar je belevenissen , je smeuige verhalen en foto's .
    Geniet ervan, voor nu een goede en mooie reis !
    Dikke kus Mama

• 26 April 2015 - 10:39

Paps:

Goedemorgen meissie we hebben al weer mooie foto's ontvangen van b.v die tempel en ja echt heel fraai.
    het is nu hier bijna10:30f en bij jullie daar 18:00 . we hebben niets gehoord dat deze keer de koffers er ook niet waren dus we nemen aan dat die de lange reis ook heeft doorstaan.
    Geniet van alle mega bijzonderheden aldaar en ben benieuwd naar de mooie verhalen en foto's

Tot laters meissie.

dikke knuffel xxx paps

• 28 April 2015 - 19:00

Margriet:

Whahha, toen ik dit opende dat ik even dat ik op de site van een Chinees/japanner zat...... was even vergeten dat jij inmiddels zelf ook al een woordje Japans spreekt ... en schrijft. Gelukkig stond de vertaling eronder.
    Ik doe het gewoon op zn Nederlands; hele fijne vakantie. Geniet maar lekker!
    Xxx Margriet